SaraIdaSofia! -

Måndag!

Goderafton gott folk!!
Kände mig inte så övertaggad på måndag imorse när jag vaknade, slog upp mina ögon sisådär vid 6 (väckaren ringer inte förän 7) men jag känder mig då "tvungen" att kliva upp för hade jag somnat om till klockan sju så  hade jag vart ännu mera död när det var dags att kliva upp!! Tack gud för att det finns kaffe ;D

Vaknade även inatt av att jag hör en liten som skrattar och lever om, loppan har då vaknat och smygit upp och satt sig i soffan och lekt.. Kollade på klockan för att inse att den var 02,45... Inte okej =P Som tur var så somnade hon om ganska fort när jag lagt hon igen!
Får börja stänga sovrumsdörren för jag vill inte så gärna ha loppan vandrandes omkring i lägenheten själv medans jag sover :P

btw, Svea chockade idag på dagis och sov 2 timmar och 10 minuter, hon har ALDRIG någonsin sedan hon började på dagis sovit mer än 40 minuter medans hon på hemmaplan sover mellan 1-2 timmar :P Men det är bra att rutiner börjar ta form även på dagis!

Nu ligger lillan och äter välling och myser och ska strax krypa isäng, när hon väl slocknar så hade jag tänkt tvätta en tvätt med loppans kläder och plocka undan lite leksaker som ligger lite varstans här hemma!! Sedan skulle jag behöva gå på tuttjakt, av någon konstig anledning så försvinner dom jämt!?
idag har vi hunnit vara och hälsa på min farmor och farfar och sen har vi tillbringat tiden på hemmaplan med massa bus och mys :)

Imorgon är det tisdag och ännu en jobbdag är igång och på kvällen är det fotbollsträning.
Jag hade tänkt gå och köra ett pass CX idag men när jag inte fick med mig en enda själ så valde jag att skippa det hela, kändes inte sådär super kul att fara dit själv så istället blir det lite träning på hemmaplan :)

Ha en mysig kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0