SaraIdaSofia! -

Sweet as sugar!

Gokväll!!
Idag har vart en bra dag, jobbet flöt på finemang och det kändes ändå hyffsat skönt att vara tillbaka från att ha vart hemma i två veckor!
Efter jobbet så åkte jag hem och väckte min man och sen åkte jag och hämtade loppan på dagis för att sedan åka till Obbola en sväng.
 Vi har ju nytt internet nu och även tv och hemtelefon.. Så nu äntligen slipper vi "dongeln" och har nu mera trådlöst, sjukt smidigt!
Bilden på tv'n är 1000 ggr bättre och vi har en heldel nya kanaler :) Inte dumt!

Sen hann vi även åka förbi min farmor och farfar på en liten visit, alltid lika trevligt!
När vi sedan kom hem och hade fått i oss middag så blev de pepparkaksbak för hela familjen =)
Loppan är dock en degtjuv, direkt hon fick läge så slank det in en liten bit pepparkaksdeg i munnen =P
men det blev några fina pepparkakor och julkänslan är höjd en aningens!

Nu har jag just lagt lillan och min man har somnat i soffan, själv tänkte jag dekorera några pepparkakor och bara mysa hela kvällen lång! Förhoppningsvis går det något mysigt på tv ikväll!

Imorgon är det tisdag och det är jobb på dagen och sen på kvällskvisten så har jag fotbollsträning =)

Annars då, bilderna från london kommer kanske ikväll, vet att jag sa att jag skulle lägga upp dom i helgen men tid har vart något utav en brist då helgen bestod av 3 fotbollsmatcher och två kalas.. Sen skulle man ju även finna lite tid för adventsmys och dylikt.. Men snart så =)
Kan också meddela att träningsvärken i mina vader är inte nådig, tänkte bara om ni ville veta ;D
Nu kallar pepparkakorna =)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0