SaraIdaSofia! -

Underbart med helg!!

Äntligen helg!! Så skönt =)
Sen så kan jag också meddela att tjälknöl blir morgondagens middag, satte just in den i ugnen och den ska få vara där tills imorgonbitti och sen imorgon får den stå i en lag som förövrigt luktar heelt magiskt :) Tror det kommer bli sjukligt gott :) Till detta serveras rostade rotfrukter och en potatisgratäng, toppingen består av en gudomlig rödvinsås =) delicius!!

Ikväll blir en lugn och mysig hemmakväll med jägarna 2 på prollen, tända ljus och lite karra =)
Imorgon blir det morgonmys och givetvis vinterstudion sedan får vi allt se vad dagen bjuder på!!
Det jag älskar med helg att oftast finns det inga "måsten" utan man kan ta dagen som den kommer och göra det man känner för :)

Näe nu ska jag mysa ner mig ordentligt i soffan med min man och känna lugnet!!
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0