SaraIdaSofia! -

2011-01-26

Gokväll!!
Idag har vart en dryg dag.. Började dagen med att åka till läkaren, fick lite medicin åkte hem. då väckte jag min man och vi gjorde oss i ordning för att bege oss mot över klinten.. Vi skulle nämligen göra ett nytt försök med att få dit bmw'n.. Men denna gång skippade vi trailer och bogserade istället.. Något som jag aldrig gjort. Men de gick bra.. Tyckte mest synd om min sambo som fick åka bak i bmw'n som var utan värme och fick sitta och skrapa rutan på insidan stup i kvarten.. Frös gjorde han också.
halvvägs dit gick bogseringslinan av.. skitgrejor.. alldeles ny var den också.. Inte okej.. men som tur var hade vi ett spännband i bilen som vi använde.. När vi väl kommer fram dit inser vi att ALEXANDER hade glömt skötväskan.. Å`de sista jag sa innan jag gick och spännde fast svea i bilen var "glöm inte ta ut skötväskan"
Svea hade inte ätit på 3,5h så de var så dags för mat. I panik fick vi lämna bmw'n och köra en extra mil in till robertsfors och köpa mat + flaska. Dock fanns det vara flaskor för barn över 10 månader.. Så sveis höll på att svälja ihjäl sig stackarn.. Men vi lirka lite och fick i hon maten tillslut!! Sedan fick vi middag av dom som köppte bmw'n och även efterrätt :) Himla gulligt må ja säga. Sen när vi väl lyckades ta oss hem så var det bara att byta om och bege sej på fotbollsträning!! Som förövrigt var sjukt jobbig, vi gjorde inget ovanligt men jag var helt död efter.. Träningsverk nästa!!
Nu är älsklingen på jobbet, Svea är fortfarande vaken och jag ser navy.. Snart blir de sängen, eller så fort lillan behagar att somna =P

Tänkte också lägga in en söt konversation mellan mej och min babe:

Alexander: Titta en fågel, mitt i vintern? har den glömt att flytta till ett varmare land eller? Hur kan den ha överlevt såhär länge? Har ju vart några kyligare dagar i vinter ju!
Ida: Men älskling... alla fåglar flyttar faktiskt inte
Alexander: Nähä? men de här var ju en stor fågel

hahaha han är ganska charmig ibland ;)
Nu ska jag se till att stumpan somnar så jag också får krypa isäng!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0