SaraIdaSofia! -

Drop dead!

Å harregud!! Vet ni hur nära jag och Alex och Thomas var på att köra åt helvete idag!?!? Helt sjukt.. Jag trodde allvarligt att slutet va här!!!
Vi skulle köra bmw'n till en snubbe i robertsfors som ska köpa den, men pga att den ej går att köra så lånade vi en trailer..
Mitt på obbolavägen så smäller däcket på trailern och tarilern kastas åt sidan, å där flög vi och sicksackade fram på obbolavägen i 90.. Mötande bilar lyckades vejja och tillslut fick vi stopp på hela ekipaget..
Men gud så sjukt jävla obehagligt! Min enda tanke som for genom huvudet var att nu blir Svea utan föräldrar.. Hur ska hon klara sej!?!? Huvva!!! Var riktigt skakis efteråt kan jag lova!!
Är så sjukt jävla tacksam att de gick bra och att vi inte krockade med lastbilen... Aldrig mer att jag åker i en bil som drar en trailer.. punkt!!

Nog om hemskheter..
Idag har jag och Sveis vart på mammgrupp och de är alltid lika trevligt =)
Sen spenderade vi kvällen hos bodil och fick lite fika för att få bort chocken från eftermiddagens hemsk upplevelse!!
Nu har älsklingen åkt på jobbet och jag sitter med lillgumman och myser och ser på simon och thomas!!
Nu ska jag ägna mej åt min dotter!!
Pusspuss




Svea hälsade på mormor och morfar och hennes kära mormor är alltid framme med kameran när hon är där =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0