SaraIdaSofia! -

Fikadejt!

Nyss hemkommen från en promenix med Tessan, Simon och My som avslutades med fikadejt på nisses.
4 timmar va vi på rymmen! Riktigt trevligt! Tack för en trevlig dag!
Nu ska jag städa undan och göra de lite fint här hemma för ikväll kommer min mor hit när jag åker på träningen eftersom min träning börjar 21.00 och älsklingen måste åka på jobbet 21.30 och jag är väl inte hemma förän strax innan 23.. Så då får mami roa Sveis! =) Tur man har folk omkring sig som kan hjälpa till när de behövs!! De är otroligt tacksamt!! Älsklingen sover ännu, sömntuta må ja säga.. Näe men nu när han håller på att lära sej på sitt nya jobb så tar allt lite längre tid så han är inte i säng förän 9 på morgonen så då måste han ju få sova så han är pigg och alert när han väl kliver upp =P För han börjar ju 22 på jobbet och då hinner han ju inte sova något innan! Han gör de ba bra kan jag tycka =)

Nu måste jag sätta igång och städa så mamma inte får en hjärtinfarkt och kolavippar när hon kommer hit =P haha! Bäst å passa på nu också då lillan är på väg å somna. Hon har vart vaken hela dagen nämligen!!
Ha en bra kväll! PussPuss!!




Ibland kan man bli tokig för mindre.. Jag hatar människor som suger ut all energi ur en. speciellt när man har sådana omkring sig.. Den finns endel som verkligen suger ut all glädje ur mig, det är fan de värsta jag vet. Sen att dom inte kan förstå de själv gör saken bara värre. Dagens usch går till sådana människor.. Skärp er och sluta sno andras energi och glädje.. Människor som alltid klagar,gnäller, påpekar allt. Riktiga besservissrar som tror dom vet allt. Ska alltid lägga sej i och säga hur man ska göra osv.. Huvva.. finns fan inge värre..


Ville bara påpeka de!!
Leave me alone!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0