SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Idag har jag och Sveis vart å rännt :) Först begav vi oss till stan och hälsade på Britt-Inger och Sven :) Himla trevligt!! Blev där över dagen och när vi sedan kom hem klev älsklingen upp, sisådär vid 5 =P haha Men de va bra att han fick sova igen några timmar :)
Vi käkade middag och sedan åkte vi till stan igen för att kika på en bil.. En Peugeot. Å vi köpte den faktiskt sådär rakt av.. tror de blir bra, hoppas jag iaf!! Förhoppningsvis har vi lite mer tur med denna bil!! Återstår väl att se!
Nu har min man åkt på jobbet och lilltjoppan sussar :) själv sitter jag och kikar på en film, "kärlek i New york"
Den är väl okej..
Sen blir det sängen!! Är galet trött av någon skum anledning :/ Inte så att jag sovit dåligt heller :S

Imorgon är de fredag men älsklingen ska jobba imorgon.. Typiskt :( men men blir nog en lugn fredag, ev får jag finfrämmande eller så bör vi vara i lägenheten och dona.. Vi flyttar ju faktiskt om 13 dagar!! Har inte packat en pinal heller.. Å sen är inte allt klart i lägenheten heller för den delen.. Men men, vi ska nog hinna klart i tid :P

Sen måste jag även städa ur volvon eftersom de kommer en snubbe och köper den på lördag.. Mycket göra just nu!
Nu ska jag se klart filmen.. Ha en bra kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0