SaraIdaSofia! -

Lilla julafton!

Gokväll!!
Idag har vart en bra dag, har hunnit med en hel del faktiskt =) Har hunnit sola lite, vart en repa till staden x 2 faktiskt tillochmed.
Sen har vi äntligen blivit med ekbord :) haha!!
Jag har väldigt länge nu trånat över ett stort ekbord men alltid varit för snål för att köpa ett, tycker dom är äckligt dyra. Med andra ord, känns inte sådär super kul att lägga flera tusen på ett köksbord lixom.. Men idag så small de till och vi fick tag i ett stort och väldigt fint ekbord.. Tusen tack säger jag till Thomas som kirrade detta :D Å de bästa av allt var att det inte kostade oss en krona :)
skål för det!! Tack också till både Thomas (igen) och Sara som köpt sååå söta kläder till loppan :)
Nästan som lilla julafton dehär. Ett nytt köksbord och massa kläder till Svea :) Himla mys!
Sen har jag faktiskt fått lite saker av min man också, nämligen en liten "mobilväska" med högtalare, skitpraktisk. Man stoppar ner telefonen i en söt rosa liten miniväska och kopplar in sladden och sen är de bara att spela :) bra ljud är det också! Sen har jag även fått två super fina tröjor!! Tack babe :) 

Annars då, Svea är fortfarande vaken, fråga mej inte varför.. klockan är över 23, jag vet men hon vägrar och jag lovar att tjurigare unge får man ju leta efter.. Så hon får vara vaken! inte mer med det!!

Imorgon har jag beställt sol (igen) Men vem kan inte älska solen !? Man blir på så underbart bra humör när man vaknar och tänker, guud vilket underbart väder!! Magiskt :)
Nu hade jag tänkt plocka undan lite här hemma och sedan kallar väl sängen så småningom!

Hoppas ni har en lika bra sommar som jag :) Pusspuss
Äntligen kommer dom efterlängtade bilderna :) Njut!






Detta är då min söta "mobilväska"



Vi åkte till granö en repa till :)




Vi for och fiskade :)



Jag imiterade en gädda!



Svea är en busunge!



Svea och gammelfarfar i stugan i Sävar :)





Avslutar med världens sötaste bild, snodde denna från min mor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0