SaraIdaSofia! -

Underbara Fredag!

Godmorgon!! Jag kan meddela att vi alla sov som klubbade till halv 10 imorse =) Väldigt skönt med lite sovmorgon!! =) Dock skulle jag behövt vakna tidigare eftersom denna dag är fullspäckad!! Men de går bra!
Idag kommer bli en väldarns bra dag =) Börjar dagen nu med massa mys med Loppan och sen blir det att ta tag i städningen.
Vid 4 har vi bokat bord på 5 knop så de blir där middagen serveras, har höga förhoppningar på maten vill jag lova, har hört så mycket bra =) Sen när vi kommer hem så blir det lite vin och lite partaj här hemma med goa människor :) Inte fel.
Å vädret är ju verkligen på våran sida också =) Det gillas!! Kanske hinner jag sola en timma idag också!?
Känner på mig att det kommer bli en grym dag! :)
Sen så måste vi också hinna upp till staden en repa, bolaget måste få sig en visit och sen ska vi även inhanlda nya stolar till vårat stora fina ekbord =) Hur bra som helst!

Nu ska jag passa på att mysa med loppan eftersom hon ska tillbringa kvällen/natten hos sin farfar!!
Hoppas ni får en lika bra fredag som jag kommer få :) Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0