SaraIdaSofia! -

What if!!?

Godmorgon!!
Början på denna vecka har jag inte haft mycket att klaga på! Fick sovmorgon igår och den varade ända till klockan 1, hör å häpna.. Men utvilad blev jag iaf =) Riktigt skönt.
Sen startade fotbollen igen igår kväll! Riktigt kul!! Men träningsvärken är ett faktum idag! ;)

Idag blir en lugn dag, loppan sitter just nu på golvet och busar med hennes leksaker, Alex sover och jag passade på att skriva här lite!
När min man vaknar blir det nog en sväng till Obbola och checka läget och sen får vi se om det blir en repa upp till staden!
Sen ikväll får vi kanske besök =)
Nu ska jag gå och leka med Sveis! Ha en bra dag!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0