SaraIdaSofia! -

Stackars liten!!

Gokväll!!

Efter en helt sömnlös natt och en jätte ledsen dotter så ringde jag till barn, för något måste ju vara fel eftersom hon skriker och är superledsen mest hela tiden, vill inte äta osv. Som tur var så fick vi en tid på barn. Vi fick träffa en läkare och det visade sig att loppan hade halsfluss och början på öroninflammation. Stackars lillgumman min!!
Huvva.
Men nu har hon fått antibiotika så nu ska det bli bättre förhoppningsvis =)
När vi sedan kommer hem från barn så är jag såå trött. Har sovit 2 timmar på 2 dygn. Huvudet känns som det ska sprängas och jag känner mej nästan lite bakis. Så min mor rycker in och tar Svea. Somnade vid 2 och vaknade halv 9, däckad!? Missade tillochmed fotbollsträningen :/ haha. Jag hade ställt alarm på 6 så jag skulle kunna åka och träna men icket sa nicket.. Vaknade inte ens av att pappa och mamma ringde flera gånger =P
Antar att det var en behövlig sömn.
När jag sedan ska åka och hämta loppan så säger papi att hon jätte gärna får sova där så att jag får sova ut ordentligt. Underbart säger jag!!
så nu är jag barnlös inatt. Har så himla tur att jag har en familj som ställer upp :) Eftersom Alexander jobbar ständig natt så kan man ju aldrig hjälpas åt och byta av lite på nätterna så då är det extra skönt att ha nära och kära som kan ställa upp ibland =)
Så nu ska jag bädda ner mej i sängen och fortsätta sova =)

så ligger det till iaf!!
Sovgott! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0