SaraIdaSofia! -

Måndag!

Goddag!!
Idag har vart en lugn dag =) Började morgonen med massa mys med goaste Sveis, sen begav vi oss på mammagrupp!! himla trevligt!! Nu är vi hemma och bara slappar, min stora älskling har vaknat och vi har fått i oss lite middag.. Nu busar han och lillan och jag har bänkat mej framför datorn :)
Ikväll blir det fotbollsträning och sedan att krypa isäng så jag är pigg imorgon, för imorgon är det gymmet med Linda som gäller, vi har bytt dagar nu eftersom min fotboll har bytt dagar =) Så de inte hamnar på samma dag. Himla bra!!

Annars då, ja lillvännen fick sin 6 månaders vaccination idag, stackars liten. Hon blev så så ledsen :( Inte kul! Men nu är de gjort iaf!!
Så vi får väl se om hon får feber som hon fick sist hon vaccinerade sej. Men förhoppningsvis klarar hon sej från det! Ska även se till att hon får den där hepatitvaccinationen eftersom de finns planer på att åka utomlands.. Så de kan ju vara smart att se till att hon fått de innan man åker! =)
Nu ska jag bara slappa och kika lite tv innan de bär av på träningen, förhoppningsvis blir vi många ikväll =) Det gillas!!
Hoppas ni haft en bra dag!!
Tänkte lägga in lite charmiga bilder på vårat troll som nu är 6,5 månader!! Stortjejen våran!!




Alltid glad =)



Spagetti och Köttfärssås is the shit!



Hon har blivit en riktig hejjare på att gå i gåstolen!



Mys hos mormor och morfar



På tur i vårsolen, begav oss till vännäs för att träffa våran släkt från Paris som var på besök in le suede!



Svea med morbror!!



Hon har även lärt sej sitta =)


På återseende!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0