SaraIdaSofia! -

Helg, helg, helg!!!

Godmorgon!!!

Älsklingen kom hem lite senare idag och vi åt frulle tillsamanns =) Nu har han gått och lagt sej och de har även Sveis =)
Idag är de fredag, helg med andra ord!! Så skönt =)
Nu sitter jag här vid datorn och vakna med the voice på tv'n och dricker kaffe =) not bad!!
När jag vaknar till lite mer så hade jag tänkt städa lite och sen vid 12 kommer Alex mormor och morfar på besök =)
Hinner jag så kanske jag ska vara ambitiös och baka nå gott som jag kan bjuda på =)

IGÅR!! Igår blev min lilla tjej 6 månader, ett halvår, 0,5 år, 182 dagar!! Grattis till min lilla tjej =)
Hon fick tillochmed paket av sin gammel farmor och farfar och gammelfarbror :)
Igår fyllde även Leo 5 år så vi var där på kalas :) Väldigt trevligt!

Nu ska jag mysa ner mej i soffan och läsa tidningen innan jag ska sätta igång och städa! Hoppas ni får en bra helg! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0