SaraIdaSofia! -

Lördag!

Gokväll!!
Igår vart en väldigt trevlig kväll, dock vid 11 så for dom flesta ut men jag kände mig inte så sugen på att gå ut så jag åkte hem istället =)

Jag brukar alltid partaja på lördagar men jag vet en sak som är positivt med att partaja en fredag:
Man kan vara bakis hela lördagen och sedan har du en söndag kvar innan det är dags för jobb, går du ut en lördag så är ju söndagsdag förstörd och sen är det jobb.. nu kan du förstöra lördagdag och sen har du lördagskväll, söndagsdag och söndagskväll till andra mysigheter! Hajjar ni?

Det negativa är dock att man har jobbat hela veckan och är förmodligen rätt slut på fredags eftermiddagen! då är det bättre att slappa fredagen och vila upp sig så man är pigg på lördagen.

ja de är på gott å ont de här med "galejdagar"

Idag har iaf vart en bra dag, fick sovmorgon imorse och sen blev de en relativt lugn dag, har inte vart bakis och känner mej pigg å alert (förmodligen för att det blev väldigt lugnt igår)
Nu har vi nyss kommit hem från stan, vart middag ute och sen en sväng på maxi! =) inte dumt!
Nu har vi lutat oss tillbaka i soffan och loppan sover och vi har hyrt en film som vi ska he på! Sons of no one eller något sådant heter den om jag inte är ute och cyklar.
Ville egentligen se Hanna, men alla va uthyrda så det fick bli ett andra handsval =P

Imorgon är det mycket på schemat, farsdag, Alex mormor fyller år och så börjar alex jobba imorgon kväll!!
Nu vill min man he på filmen så det är väl bäst att avrunda det hela!
Men en bra helg är detta =) Jag gillart!
Trevlig helg pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0