SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Gokväll!!
Idag är jag hemma igen med en liten som är sjuk!! Det har vart en lång dag vill jag lova!! Men nu har loppan somnat och jag hoppas det blir en bra natt iaf!! =)
Nu sitter jag bänkad i soffan och skulle garanterat kunna somna nu men jag har några saker jag måste göra innan så sömnen får vänta =P

Imorgon blir en lugn dag och loppan är hemma imorgon också eftersom hon inte är vidare kry, så imorgon blir en super lugn hemmadag, har bokat tvättid så ja kanske hinner få lite nytta gjort.. Måste ju ha rena kläder när jag åker till London ju!

Sen kan jag också meddela att vi har skaffat nytt internet, via telia och det var ju himla bra, vi skaffade internet, hemtelefon och massa kanaler via box och fick då ett paketpris för 379:- himla bra ju!!
Då kan vi dessutom se tv på projektorn.. För i dagsläget kan vi endast se filmer via dvdn!! Jag hoppas vi har fått allt att funka så man kan se idol på prollen :)

Annars har jag inte så värst mycket att säga =P
Ha en mysig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0