SaraIdaSofia! -

Lilla hjärtat då!

Goddag!

Nu är vi hemma från dagis och Svea har just ätit lunch och nu ligger hon i vagnen och ska sussa en stund =)
Dagis gick väl sådär.. Hon blev såå ledsen när jag sa hejdå och skulle gå och det gör så ofattbart ont i mammahjärtat :(
När jag sedan kom tillbaka så blev hon jätteledsen och ville bara vara i min famn. Jag fick aldrig släppa ner hon.. Men sedan när vi skulle gå in så blev hon plötsligt jätte glad och busade på som tusan där inne.
Sen under tiden jag var borta hade hon vart lite små ledsen av å till men fröken hade fått bära hon hela tiden.

Men förhoppningsvis går det bra tillslut! Imorgon ska Svea äta lunch på dagis också, spännande!!

Nu hade jag tänkt dona på lite här hemma och även koka mig en kopp kaffe eller två!!
Sen när min man vaknar så ska jag ut på min löprunda även idag :)
Jag ska bli en hurtbulle ;P haha!!

Hoppas ni får en fin dag! Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad duktig du är att träna Ida! Jag önskar jag också hade lite motivation och ork! =)

2011-09-26 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0