SaraIdaSofia! -

måndag!

Godmorgon!!
Vaknade med halsont och suva imorse, inte så jävla populärt kan jag tycka.. Förhoppningsvis är det falskt alarm för jag har inte tid att bli sjuk nu också!!
Idag har vart en mysig morgon, började med en god frulle för mig och loppan för att sedan busa med Sveis och hennes nya leksaker =)
Nu har hon just ätit lunch och slocknade som en stock. en aningens tidigt men hon var HELT slut... Så ja hon sover nu =P haha!!
Men de kan vara bra för halv 2 ska vi på 1 årskontroll och då hinner vi ju äta mellis innan vi ska promenera dit =)

Nu har jag kokat lite kaffe och ska gå å ta mig en stor kopp för att sedan dona på lite här hemma..
Har några saker som behöver göras och idag är en bra dag för sånt =)

Hoppas ni får en fin dag! pussåkram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0