SaraIdaSofia! -

Still no news!

Kan ju börja med att meddela att jag skrivit värsta långa och roliga inlägget och när jag sedan skulle klicka upp det så försvann allt av någon konstig anledning.. Så jag försöker börja om..

Har fortfarande inte hört något angående jobbet som jag var på intervju angående i fredags.. Börjar känna mej líte osäker.. Kanske var det nån kvinna med 10 år i yrket som också var på intervju.. Men det hoppas jag ju inte för då är jag ganska rökt :P haha!! Näe men förhoppningsvis får jag veta idag eller imorgon iaf :)

Nu sover loppan och jag har just städat undan lite skit och gjort det fint och nu har jag kokat mig en välbehövlig kopp kaffe :) aldrig fel.
När Svea vaknar så tar vi en tur ut till Ludden för att rasta borran och sedan får vi besök av fina Rebecca :) Då blir det nog lite mer kaffe och massa surr :)
Sen ikväll väntas träning, känner mej betydligt kryare och mina 40graders feber är som bortblåsta och min hals känns inte alls som ett öppet sår längre =) Dock är jag lite snuvig och har ont i bihålorna men de gör ju mindre :)

Imorgon är det fredag och i helgen väntas match, en viktig sådan också :P Sen efter det blir det eventuellt lagfest :) Ryktet säger att det börjas redan i bussen påvägen hem efter vi kammat 3 poäng ;) Katjing för det!!

Nu ska jag passa på att plocka undan det sista innan Svea vaknar, måste ju passa på medans hon sover för annars blir det ju inte gjort =P
Hoppas ni har en bra dag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0