SaraIdaSofia! -

What if

Har vart ledig idag men har haft en riktigt slö dag, kännt mej trött och hängig hela dagen och på kvällen kom huvudvärken from hell!! Skadat vad ont jag har haft i mitt huvud hela kvällen!?
Nu, några treo senare och massa slappartid nerbäddad i soffan börjar de kännas en smula bättre!

Idag skulle jag skotta, snösläden gick givetvis sönder, det var tung snö/is så det resulterade i att jag skottade så man nätt å jämt tar sig ut med bilen och sedan sket jag i resten och tänkte att "jag tar det en annan dag"

Åkte till staden för att inhandla en ny spade men hittade ingen värd och kände mej sjukt okry så vi åkte hem! Väl hemma kör vi förbi en traktor och jag konstaterade att det hade vart skadat skönt om han bara tvärskotta upp våran utfart, troligt muttrar Alex och vi svänger/plogar in på gården! Där möts vi av våran granne Maria! Det visar sig ha vart Patrik i traktorn och hon sa att dom tänkte skotta upp även vår uppfart!! Snacka om mirakel!! Jag kunde inte blivit gladare!! Guld värt och tusen tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0