SaraIdaSofia! -

Söndag!

Gokväll!!
Helgen är förbi och det har vart en lugn och skön helg!! Himla bra!
Började fredagen med massa mys på hemmaplan för att sedan på lördag åka upp till staden en vända för lite shopping =) hittade några sommarklänningar och annat smått å gott!
Lördagkväll blev det 70års kalas på droskan och jag åt så jag storknade, tror alla gjorde det!! =P

Sen på söndag morgon blev vi glatt förvånade.. Vaknade av en liten tjej som kom skuttande från sitt rum och pratade för fulla muggar, sjukligt glad var hon sisådär halv 7 på morgonen, till saken hör att detta var första gången på sjuukt länge som hon sov hela natten i sin egna säng i sitt rum.. Annars så sover hon med mej eller så kommer hon på natten.. Å ikväll när hon skulle gå och lägga sig så SPRANG hon till sin säng och la sig! Min stora tjej!! <3
ska väl inte ropa hej än men jag håller tummarna för att hon insett att det är ganska skönt att sova själv och att inatt går lika bra!! =)
Idag har vi tillbringat lite tid i staden igen, blev nya sängkläder till loppan och en kudde och även en fåtölj som hon suttit i hela kvällen lång och sett på barnprogram.. pricken över i:et var ju att det var mormor och morfar som stod för kalaset =P Det tackar vi för =)

Ikväll har vi hunnit städa och bädda rent i sängen så jag antar att jag kommer sova som en gud inatt :)
Nu sitter jag och kikar lite tv och känner lugnet medans Alex tar en powernap innan han ska iväg på jobb..
Jag är ledig imorgon så jag hoppas innerligt på strålande sol för då bär det ut på udden och tillbringa dagen ute med massa bus och picknick!!

Hoppas ni haft en fin helg! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0