SaraIdaSofia! -

Skönaunderbarafredag!!

Goddag!!

Idag har jag haft en sjukt effektiv dag :) jobbade först på mitt jobb, efter en timma ringde dom från Obbola och jag fick pinna över dit och fortsätta jobba där, sen hem och storstäda inför helgen (sjukligt skönt att ha de städat innan helgen)
Sen åkte jag ut till min mor och far och där fann jag min bror som jag släpade med ut på en joggingtur i det härliga vårvädret (blåsigt men fint)
Sen direkt och hämta ut en paket på posten för att sedan hämta loppan på dagis :) Nu är vi på hemmaplan och har officiellt gjort helg :) Älsklingen är ledig ikväll också för den delen :) sweeet :):)

Ikväll blir det mys med mina hjärtan för hela slanten, sen en bra film och en stor fruktsallad :) mums!

Nu ska jag slänga mig i duschen innan vi ska hitta på något spännande bus!
Pussåkram

Trevlig helg btw =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0