SaraIdaSofia! -

Fredag eller var de tisdag!?

Gokväll!
Jobbet idag har gått bra, även om det vart lite körigt då vi vart en kort men de gick ju vägen ändå =)
Helgen består av jobb och man kan småttågott säga att jag har tisdag idag :P haha hopplöst!? ;P
En kväll som denna spenderar vi på hemmaplan, hockeyn på prollen och lite tända ljus förgyller tillvaron =)
Kvällen avrundas sedan med en film och lite popcorn =)
Loppan är fortfarande vaken!? men sitter bara och myser för fulla muggar och det känns ganska okej då jag jobbar hela helgen, vill ju faktiskt hinna träffa damen lite iaf =P

Annars då, jag har tagit tag i lite överblivet här hemma igen, lagt ut några annonser på blocket i hopp om att få iväg lite skrot som bara står och tar plats. Dock resulterade det att idag efter jobbet hade jag 20 missade samtal och en heldel sms.. Så tips från coachen en fredag som denna.. Lägg bara ut din Mail på blocket om du inte vill störas av en miljard samtal :P
Näe nu ska jag återgå till hockeyn!
hoppas ni haft en mysig fredag =) pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0