SaraIdaSofia! -

Lika surt varje gång!

Hej hej Hallåå!
 
Varje söndag sisådär vid 4 tiden kommer vi på att vi ska spela bingolotto men de är alltid försent!! Idag var jag riktigt sugen och givetvis har jag INGEN aning om vars jag ska få tag i bingolotter!? dessutom tror jag att man inte får sälja bingolotter efter 4 på speldagen, fast jag är inte säker!! Hur som haver så ska jag bannemej köpa tills nästa helg =P
Idag har vi haft främmande hela förmiddagen och vi väntar på ännu några till som droppar in under kvällen =) Alex fyller ju halvvägs till 50 på tisdag så vi firar idag när alla är lediga =)
Himla trevligt!
 
Nu ligger mina två och sover och jag håller på att jaga bingolotter, fixa med bilder, kollar facebook och lite annat smått å gott :)
 
Ikväll blir det (förhoppningsvis) bingolotto och en powerwalk och imorgon är jag ledig så då skulle min söta mormor komma och grattta Alexander eftersom hon inte kunde idag!
 
Annars då! Ja hade väl inte så mycket mer vettigt att meddela, inte för att jag kan påstå att det hitills har vart väldigt vettigt men!
Hoppas ni haft en fin helg! Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0