SaraIdaSofia! -

U gotta love Lumene

Goddag!
Har lämnat loppan på dagis och håller nu på med massa bök här hemma, ska hinna stapla lite ved, städa, tvätta, gå till tandläkaren, åka till stan å se om jag hittar nån snygg festoutfit!! Hur ska jag hinna med detta måntro!?
Jag tror att det löser sej på något vänster ;P
Hur som haver, jag har inhandlat ny ansktsrengöring + kräm och gosse vad fräsh den är, den luktar grapefrukt och man känner sej verkligen "ren" efter man använt den. Prima! Sen hittade jag även en ny lumene concealer som täcker mörka ringar och lite "skönhetsfel" överlag! Och jag måste säga att den är riktigt prisvärd, 115 kr kostar denna och även om det inte är någon direkt stor tub så är den riktigt bra och billig =) Som ni kanske vet så använder jag mest lumene smink och jag är riktigt nöjd med alla deras produkter so far!
Sen kan jag också meddela att detta kommer bli en väldigt bra vecka, är ledig idag och imorrn, och imorgon ska jag även till frisören och fräsha upp håret lite, sen på fredag är det galej! sweeet!
 
Nu ska jag återgå  till mitt nyttogöra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0