SaraIdaSofia! -

Härliga tider!

Gokväll!!

Ännu en kalasbra dag börjar gå mot sitt slut och idag har jag hunnit med jobb, en vända till stan för att inhandla fler flytt kartonger, stannade hos B-I och Sven och käkade pizza, drack kaffe och snackade massa skit :) himla trevligt!
Nu är vi på hemmaplan, loppan sover å Alex är på träning!
Två ynka dagar kvar innan helg! Känns kalas bra!
Sen kan jag också meddela att jag har
Fått fast nu fram tills att min nya tjänst börjar 1 juni!
Kommer jobba 75% fram tills dess, så det känns väldigt bra! Även om det bara är 75 så är det bättre än att vara arbetslös fram till 1 juni! Så kommer befinna mej på ålidhemsskolan mån-tors sen på fredagar kommer jag vara i sävar! Fredagarna kommer vara förlagd 07:00-15:30 så måndag - torsdag kommer bli ganska slappa och sköna eftersom jag bara ska jobba 75!
Bra mjukstart :)

Nu ska jag se om jag kan få nå nytta gjort och kanske packa en eller två lådor! Flytten närmar sig ju allt mer å mer! Bara 12 dagar kvar nu ju!

Hoppas ni haft en fin dag! Pussåkram


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej! Låter toppen med nytt jobb :) vars ska ni flytta? Kram

2013-04-18 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0