SaraIdaSofia! -

Jag har bestämt mig!!

Gokväll!!
Kom hem från jobbet idag för att inse att Alex har städat här hemma, jag kunde börja njuta av helg på en gång!! Underbart!

Veckan har gått fort och jag har haft massa glada nyheter! 3 för att vara exakt! 2 st nyheter var jobbrelaterat och
där har jag faktiskt bestämt mig och valt ett jobb som jag tror kommer bli kanon! Ser fram emot att få komma igång med mitt nya jobb!
Det jag kan berätta just nu är att det är en fast tjänst (heltid) inga helger, inga röda dagar och arbetstiderna är 07:00-15:30
Tjänsten är fördelad på två arbetsuppgifter, var del består av 50% var så jag kommer ha endel varierande dagar :) tror detta kommer passa mej perfekt!! Jag känner mig nöjd över mitt val och tror inte jag kommer ångra mig att jag inte tog det andra!!

Nu väntar fredagsmys för hela slanten!
Morgondagen består av träning och mys, inga större planer med andra ord!
Hoppas ni får en toppenhelg, pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0