SaraIdaSofia! -

Bra jobbat Ida!!

Gokväll!!

Loppan har vart på dagis idag och det har gått lika bra som alltid =) Även mitt jobb har flytit på hyffsat bra, endast ett litet barn idag så jag har hunnit göra en hel del saker som behövs göra men som man i vanliga fall skjuter på i en evighet, så det känns ändå skönt! Resten av veckan blir nog lika lugn då det förmodligen bara kommer vara max 5 barn!

Efter att jag hämtat damen åkte vi på maxi å stor handlade! Så nu är kyl + frys ÖVERFULLA! Gött =) väl hemma blev det middag och sen massa mys framför barnprogram och några böcker!
När det sedan var dags för loppan att krypa i säng så argumenterade hon inte emot minsta lilla, utan vi kröp ner i sängen! Insåg ganska fort att hon kommer somna på studs och då skulle jag ha mkt tid att byta om och leta fram fotbollskläder till kvällens träning! Tji fick jag när jag vaknar 20:20 (träningen börjar 20:30) fick panikbyta om och så fort Alex kom innanför dörren åkte jag ner på SIKplan! Nyvaken och skadat trött gick träningen ändå bra!
Nu dock... Är jag på hemmaplan och är verkligen inte det minsta trött!! (Sov ju bara sisådär 1,5 timmar) Kommer förmodligen inte somna förrän seeent! Å det kändes ju mindre roligt då jag vet att väckaren ringer strax efter 5 (även hur sent jag somnar) Jippie! Bra jobbat av mej, istället bänkar jag mig framför Bond och känner lugnet och hoppas att tröttheten kommer så småningom!
Hoppas ni haft en fin dag! Pussåkram

Trackback
RSS 2.0