SaraIdaSofia! -

Huvudvärken utan dess like!!

Helgen är förbi och en ny vecka är igång!
Spelade match i söndags mot Hörnsjö och vi spelade så fruktansvärt bra! Äntligen fick vi visa att vi är det bästa laget i serien även om vi har fumlat till det några tidigare matcher! Riktigt skön seger iaf, vi spelade ut dom och kunde vinna med 3-0! :)
Dock så ramlade jag när jag sprang ihop med en annan spelare och smällde i bakhuvudet i marken svimmade av och vaknade av att jag hörde Chrille prata med mej, kunde inte se honom först men sen kom synen tillbaka och det enda jag fick ur mej var att jag ville av!
Sedan dess har jag haft en hemsk huvudvärk och nacken är helt stelopererad! Blev en sjujäkla smäll kan jag meddela! Men idag är det iaf lite hopp om livet =)

Nu har jag fikarast på jobbet och strax ska jag börja fixa inför lunch!
Hoppas ni har en bra dag!
Pussåkram

Trackback
RSS 2.0