SaraIdaSofia! -

Ny vecka, nya förutsättningar!

Så befinner jag mig på jobbet igen och har sparkat igång en ny vecka!
Går denna vecka lika snabbt som förra så är det strax helg igen! Jag gillar helger måste jag erkänna, ska jag vara ärlig så gillar jag all form av ledighet faktiskt! =P även om det är helt okej på jobbet också!

I veckan har jag en hel del jag ska hinna med, måste börja på att fixa med loppans födelsedagspresent och massa annat samtidigt som jag ska hinna med jobb, träning, sömn, socialitet och bak!

Dessutom har jag blivit förkyld och det uppskattat jag absolut inte! Har verkligen inte tid att bli sjuk nu!

Matchen igår slutade med seger för vår del, 4-1 mot Mariehem och 3 ypperligt fina och viktiga poäng! Detta firades med bad i lövösundet och det vart en himla bra avslutning på helgen måste jag säga!

Nu är min rast slut så nu måste jag återgå till att göra nå nytta! Hoppas ni får en fin vecka! Pussåkram

Trackback
RSS 2.0