SaraIdaSofia! -

2013-01-23

Gokväll!!
Började morgonen med massa mys framför Jake och piraterna för att sedan packa väskan ock åka på badhuset med bästa Svea! Mysigt värre och gissa om hon var lyrisk! Väl hemma somnade hon som en stock och när hon sedan vaknade så begav vi oss för att hälsa på min farmor och farfar, alltid lika trevligt!
Sedan till middag så bjöd jag på fisk!
Sjukt underskattad rätt! Vi äter ALDRIG fisk hemma (förutom Svea som får fiskbullar ibland) men de ska det helt klart bli ändring på! 1 gång i veckan ska vi äta fisk allihopa, spikat å klart!

Avrundade sedan kvällen med att spela innebandymatch med mitt käre fotbollslag och jag måste ju erkänna att det blev ju nästan succé. Förlust med 5-4 mot ett innebandylag! Så för att vara ett lag där ingen spelar innebandy så är jag nästan lite imponerad av oss ;P haha

Imorgon ska jag till läkaren med sveis och följa upp lite angående hennes glutenintollerans, ska även träffa en dietist igen! Förhoppningsvis kan vi ändra lite i "receptlistan" nu när vi vet vad som går mer utav och utifrån vad hon tycker om eller inte!
Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på!

Nu ska jag luta mej tillbaka i soffan och känna lugnet! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0