SaraIdaSofia! -

Nattliga funderingar!

Idag kom Svea hem vid 2-3 tiden och hade inte sovit på hela dagen och var hyffsat trött, jag tänkte att hon skulle få ta en powernap men det ville inte damen ifråga!! Så klockan sju ikväll var hon så trött och vi kröp isäng. 10 min senare sov hon!
Dock... Klockan 21 slog hon upp sina ögon och tyckte det var morgon!? Vägrade sova och efter en miljon försök gav jag upp! Hon är nu vaken!! Jag som
Verkligen såg fram emot att komma isäng i bra tid, tji fick jag!
Så just nu känner jag mig en smula irriterad och en smula trött.. Men det verkar inte Svea bry sig om det minsta, hon vill bara se PippiLångstrump!

Måste nog slita upp henne imorgon vid 6-7 så vi får ställa om dygnet ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0