SaraIdaSofia! -

2 veckor senare

Hej hej hallå!
Det var inte igår jag uppdaterade men jag kan meddela att det beror på att jag vart på språng!! Först en vecka i Grekland och sedan några dagar i Stockholm!
Grekland var allt vad jag önskade och helt magiskt underbart, Stockholm har också levererat i form av Skansen, god mat, trevligt sällskap och en MASSA shopping! Nu en heldel fattigare har vi landat på hemmaplan!
Känns både otroligt skönt men samtidigt otroligt tråkigt!
Jag har haft 2 underbara veckor men semestern är ju inte slut än så vi hinner ju hitta på mer mysiga saker =)
Men det känns ändå hyfsat skönt att få komma hem och återgå någorlunda till vardagen, rutiner, hemlagad mat, vänner, träning mm!! Så jag klagar inte!

Avrundar med några bilder och lovar att bjuda på fler bilder allt eftersom! Har ju en heldel kalasfina bilder som jag bara måste dela med mej av!
Hoppas ni har en bra sommar!
Pussåkram

Trackback
RSS 2.0