SaraIdaSofia! -

Trix å fix!

Vädret som Umeå levererar gör det en smula svårt för uteaktiviteter! Istället kom vi på den briljanta idén att trixa å fixa! Har genomsökt blocket efter en skänk men aldrig hittat någon, så då fick jag den briljanta idén att jag ska bygga min egen! Då har jag även något att göra i detta regnrusk! Måste säga att jag tagit mej en bit på vägen men är ändå ganska långt ifrån klar! Den är ihopsatt och slipad och ska nu målas! Sen är det endel "efterfix" som jag ska ordna! Om det färdiga resultatet blir bra så bjuder jag givetvis på en bild men än så länge får ni va nöjd med att veta vad jag pysslar med =P vi har även inhandlat ett nytt köksbord och det vart ju finemang och så hittade jag även nytt porslin! Bara nya tapeter i köket som saknas innan jag är helt nöjd ;P dom förstör som helhetsintrycket!
Annars leker livet, ligger i soffan och känner lugnet med ett glas rose och mår allmänt gött! Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!! Pussåkram <3

Trackback
RSS 2.0