SaraIdaSofia! -

En bra dag!

Idag har det vart en himla bra dag! Började morgonen med mys på hemmaplan med lite städning och fixeri!
Begav mig sedan på träning, bra träning och jag var riktigt trött efter den avslutande fysen kan jag meddela :P

Sen hem och slänga mej i duschen för att sedan bänka mej ute i solen!
Sen på kvällskvisten begav jag och loppan oss för att kika på fotboll!
Nu är vi på hemmaplan, loppan sover och jag har bänkat mej i soffan framför "natt på museet 2" ;P
Blir en tidig kväll så kanske jag är piggelin imorgon när Lillhjärtat slår upp sina blå!
Morgondagen hade vi tänkt spendera ute på udden så jag hoppas att det är sol! Jag är helt inställd på sol så något annat skulle ju va katastrof :P
Måste helt enkelt va strålande fint väder, ja menar.. Det är ju sommar =)
Hoppas ni haft en fin dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0