SaraIdaSofia! -

Can u see friday yet?

Dagen träning är avklarad och jag kan nu njuta av att det äntligen är helg!
Ikväll blir det massa mys på hemmaplan och givetvis farmen finalen!!! Heja Janikke!!
Träningen idag gick sådär, har väldigt ont i mitt knä (fick en smäll förra fotbollsträningen) så efter 35 min jogg så fick vi promenera resten!
Men det är ju träning det med!
Men dom där första 35 minuterna sprang vi i riktigt bra tempo, fortare än någon annan gång! Bra där iaf och förutom knäet så kändes orken bra och jag kände mej allmänt pigg ändå! Men nu har jag vart och inhandlar voltaren tabletter och förhoppningsvis känns mitt knä bättre redan imorgon :)

Helgen innehåller annars väldigt mycket trevligt och uppdatering kommer väl allt eftersom!! :)
Trevlig helg på er! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0