SaraIdaSofia! -

Har gjort en deal med min far!

Hela mitt liv har jag sagt att jag vill åka Vasaloppet och springa ett maraton!
Nu har jag gjort en deal med min far!

2014 ska vi springa en mara tillsammans!
På tisdag börjar träningen som ska ta oss igenom 4,2 mil utan att gå!!
Jag vet inte riktigt vad jag gett mej in på och jag inser nog inte hur tungt det kommer vara men jag ska bannemej klara det! Lite över 1 års hård träning/pina kan jag överleva! Jag har väntat på motivationen och nu är den äntligen här! Vad mer kan man behöva lixom?

Så hädanefter kommer ni få läsa en hel del om träning och vägen till London maraton 2014!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Braaaa heeejjja ida :) Det kommer du fixa :D

2013-03-04 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0