SaraIdaSofia! -

C-vitaminchock, miljonär och kräftskiva

Godmorgon! =)
Vaknade imorse och kände mej inte ett dugg sjuk! Tack för det kan jag känna! Kanske var det min c-vitaminchock som gjorde susen blandat med bisolvon!
Loppan är också lite piggare men ändå fortfarande sjuk! Men idag är det iaf mer fart på henne!

Har precis avnjutit frukost med Svea och nu sitter jag bänkad med en kopp kaffe!
Håller tummarna för miljonvinst på V75 och hoppas att kräftskivan kommer vara awesome!
Så min lördag ser ut som följande; morgonmys med Svea, vila, mysa, se en film, pyssla, vinna några miljoner, äta god mat och dricka vin!
Helt klart låter detta som en ganska okej lördag!?
Nu ska jag återgå till mitt kaffe mesans loppan lagar mat åt alla sina dockor!
Hoppas ni får en toppen lördag!

Trackback
RSS 2.0