SaraIdaSofia! -

Lillvännen!

En bra helg går nu mot sitt slut och imorgon väntar jobb för hela slanten! Känns helt okej efter en sån här bra helg! Har hunnit med en massa nytta! Städat å rensat ur alla garderober/skåp/byråer och nu kan jag stolt säga att det är ordning överallt :) inga dolda "skräpskåp" mer :) samt att jag har beställt hem massa gokaffe till min nya nespresso kapsel maskin! Riktigt bra kaffe faktiskt! 
Vetrinär besöket idag gick också bra, på torsdag ska min lilla kille sövas och få sanerad hela munnen (förmodligen en eller två tänder ryker nog också) samt att dom ska ordna till klon som spökat! Sen hoppas jag att allt blir frid och fröjd för min lilla krabat! 

Nu ska jag återgå till att göra lite nytta! Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0