SaraIdaSofia! -

Mitt i veckan sisådär

Gokväll!
Idag har vart en lång men en bra dag! Nu åter på hemmaplan, loppan sover och jag har myst ner mej i sängen framför tv'n och känner lugnet.
Imorgon är det torsdag och endast 2 ynka dagar återstår till helg. Känns helt okej faktiskt.
Dessutom så blev ja ledig imorgon eftersom ja ska med Turbo till veterinären. Han ska sövas å operera en klo som blivit konstig och så ska dom sanera hans mun och eventuellt dra ut en tu tri tänder. Men det kommer bli bra :)
 
Annars då!? I lördags bestämde jag mig för att sluta snusa.. Går över förväntan. Har inhandlat onico och inskaffat nån pyttedosa med mini'sar och det funkar bra. En liten dosa på 10gram har räckt i 3 dagar och onico gör att jag ändå får ha nått under läppen! Dock prövas mitt tålamod konstant men va gör det när allt kommer omkring :)
Förhoppningsis lyckas jag och blir sisådär 1500:- rikare varje månad. För jag är ingen sån där ekonomisk människa när det kommer till snus. För det första snusade jag en dosa skruf per dag och inte köpte jag stockar eller handlade mitt snus på något billigare ställe utan jag köpte ofta min snus på Statoil och där går dom på 50:- styck.. det gör alltså typ 1500:- i månaden och då är det inte inräknat alla dosor jag tappar bort så lägg till nån hundring så har ni den faktiskta summan.. det gör alltså en årskostnad på typ 20 000:- och jag har som insett att njaaa det är inte riktigt värt det!
Så vi får väl se hur det går.. men man brukar komma långt på vilja har ja hört.
I helgen är det fotboll för hela slanten, cup på Nolia lördag  + söndag.. kom och hejja vet ja =)
 
Nu ska jag slänga mej i duschen innan jag ska sova.. trots att jag är ledig så blir det att kliva upp med tuppen.. 8 ska Turbo lämnas hos veterinären.
Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0