SaraIdaSofia! -

Sjuke less!

Nu börjar jag vara less på att vara sjuk! Blir så fruktansvärt rastlös! Spelar ingen roll hur däckad jag är så kommer ändå rastlösheten krypandes! Men idag ser jag allt mkt mer positivt iaf :)

Just nu mår jag bra! Riktigt bra! Känns som att jag är på väg uppåt! Våren är runt hörnet, hörde att dom hade börjat skotta konstgräsplanen, saker och ting börjar ordna upp sig med andra ord och det känns riktigt bra! Bättre än det gjort på väldigt länge! 

Att försöka sluta snusa är dock inte en dans på rosor! Men jag tänker inte ge upp ännu iaf! Lär väl ge de en ärlig chans iaf :P 

Just nu ligger jag bänkad i soffan och kikar på trollkarlen från glada huddik eller vad det heter! Kan inte sluta le ;P 

Nu ska jag återgå till tvn innan sängen kallar! 
Pussåkram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0