SaraIdaSofia! -

helg!

Idag gjorde jag helg, trodde inte jag skulle vara ledig imorgon men de va jag :) Känns ganska skönt med en lite längre helg måste jag säga =) Jag är bekväm!
Idag på jobbet var det ganska chill, från 6-kvart i 8 hade jag vad jag gjorde men sedan mellan 8-10 hade jag nada att göra, efter lunch kom det göra och jag satte mig själv i arbete igen efter en lång vila =)
20 i 1 sneekade jag till mig en fika som varade till  halv 2. Vi drack kaffe och fikade mackor. sen vart det att jobba häcken av mig till klockan 3, för att hinna ikapp de ja missade på våran extra långa fika =) . Så faktiskt en relativt skön avslutning på veckan! Jag är fortfarande bekväm!
Ikväll har jag fotbollsträning och jag behöver inte må dåligt hela träningen utav att jag ska upp 5 på morgonen dagen efter utan jag kan njuta av att träna sent :) Grattis till mig!
Ikväll kanske jag ska hyra en film som jag vet att min man inte vill se, men jag kanske ska göra det i smyg så när jag väl her på den har han inget annat val än att se den ;P kanske till och med ska låta han betala den i smyg bara för att vara extra busig. Jag har faktiskt hans visakort eftersom han bjöd på lunch idag ;) haha :)

Jag skulle vilja flytta nu nu nu! Vill inte bara gå hemma och vänta på att flyttdagen ska komma. Känns bara blä att bo här när jag vet att vi ska flytta dårå!
Synd att jag inte kunde spola förbi hela april, för det hade inte suttit fel att vakna imorgon och de var 1 maj!
Sommar sommar sommar, ge mig sommar. Bästa årstiden någonsin! På sommaren kan man inte må annat än guld! Solen lyser, de är varmt ute och allt är så himla fint :) Sommaren är lätt den lyckligaste tiden på året!

Nu sitter jag här och funderar om jag ska vara duktig och göra något vettigt, eller om jag ska hoppa ner i badet eller om jag ska kika lite tv. Risken om jag väljer att lägga mig i badet eller framför tv´n så kommer jag nog att somna och då blir min käresta arg för då missar jag att hämta honom på jobbet och de är inte populärt, tro mig för jag har provat komma sent några gånger ;P haha..
Näe de blir att sätta mig i något att göra så jag håller mig vaken :)
Trevlig helg =)
BTW!!! Nu har jag nog vant mig vid att det står en volvo på parkeringen =) Bra byte måste jag erkänna!

Du gör mig lycklig och du är min :)
Älskar dig Alexander Lindström!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0