SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Inatt vaknade jag av att vi inte hade någon ström i huset så jag fick sitta vaken och invänta att strömmen skulle komma tillbaka för att sedan ställa in väckarklockan så att jag inte skulle försova mig idag!
Jobbet idag kändes väl sådär.. Kallt imorse men sedan tog tröttheten över och det ända jag kunde tänka på var hur trött jag faktiskt var! Sedan när jag väl slutat jobbet och kommit hem så var det dags att köra över flyttlådor till våran nya lägenhet! Alex jobbar fortfarande så Viktoria fick rycka in :)
Men nu har jag iaf fått köra över lite saker och det känns väldigt skönt. =) Så nu i helgen blir det att packa mer :) Sen förhoppningsvis får vi flytta på måndag eller tisdag :)
Kung Keno!
Nu ska jag och vrickade vickan ta och packa lite mer saker så jag kan köra över imorgon eller i helgen!
Adjökens!

Förörvigt så har jag världens mest underbara pojke :) han gör mig så sjukt lycklig varje dag :) Fick världens finaste sms idag och det värmer varje gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0