SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Det blev navy igår + 2.5 män, jag lyckades utan minsta problem att hålla mig vaken :)
Imorse vaknade jag av mig själv vid 9, dock var jag helt död eftersom de blev lite sent igår. Men trots det så valde jag att stiga upp.
Idag hade min mor och far bett mig att åka förbi dom och rasta deras hundar, för att bägge jobbar sent. När jag då kommer dit efter jag släppt av Alex på jobbet så är min bror hemma. Varför ska jag dit om han är hemma?
Han slutade klockan tolv och det visste mor och far om. Men det hade dom inte meddelat mig för dom trodde att han skulle hänga på skolan i 1.5 timmar och sedan åka till stan. Men ack så var det inte. Så jag fick mig en tur till lövöudden helt i onödan :P Tack. Kan också tillägga att de inte är första gången jag åkt dit helt i onödan! ;)
+
Att igår så ringde min mamma mig och frågade om jag ville gå med hon och min bror på stan. Jag sa ja de kanske skulle vara trevligt. Hon insisterade på att det skulle bli trevligt. När jag sedan frågar vad haken är så säger hon att det inte finns någon hake. Efter lite disskuterande så kommer det fram att hon har ingen bil och behöver skjuts till stan. Så det fanns en hake=P
Hon ville inte ha med mig för att det skulle vara trevligt utan hon tänkte sneeka till sig skjuts. Men tji fick hon och hon fick lösa det på något annat vis för dom skulle upp vid 4 och då om jag åker upp med dom är min man kvarlämnad på jobbet ännu en dag och jag vill ju inte att han ska gå hem idag också för då hade jag legat pyrt till vill jag lova =P haha..
Men lite kul hade det kanske varit. Eller? ;)

Idag har jhag vart lite duktig. jag tog tag i att fylla igen hålen i väggen ( iaf några ) sen om de blev så bra går väl att disskutera :P hahaha. Men jag försökte iaf :) bratillmig!
I helgen är det påsk = "långhelg", min man och jag funderar på att åka upp till fjällen fast vi får väl se om vi ids ;P Annars blir det väl att hitta på något kul här hemma :)
Näe nu ska jag kika lite tv =) katjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0