SaraIdaSofia! -

Sommar!

Tisdag!
Idag var det en fin dag =) solen lyste och det var relativt varmt ute iaf =)
Imorse ringde min "älskvärde" far sådär kring 7 tiden. Inte populärt. Tack gud så lyckades jag somna om och vaknade sådär kring 10 =) (lagom till våra bästa år) ;)
Sen på eftermiddagen åkte jag och Pörn upp till vetrinären med valparna :) det gick bara fint :) lite åksjuka blev dom men de får man leva med :) Men alla var friska och duktiga =)
Problemet kom senare. Vetrinären var försenad och vi fick inte komma in förän kvart över 4, och jag skulle hämta älsklingen på jobbet och han slutar halv 5. När jag väl kommer till holmsund är hon kvart över 5. Jag är inte bara lite sen. Älsklingen hade gått hela vägen hem och jag möter honom på gatan vi bor så jag vevar ner rutan och frågar om han ska åka sista biten :) haha.. Det ända han sa var:
- Du toppar inte min dag och jag kan nog gå sista 100 meterna när jag ändå gått hela vägen från jobbet!
Så idag låg jag lite på minus :) Tur att han inte var grinig särskilt länge =) Det är ju en baggis om man jämför med hur ofta han gick till mig när jag bodde i Holmsund och han i Obbola, då promenerade han väldigt ofta :) så en gång borde han överleva =) Haha.

Ikväll vart det en visit hos farmor och farfar och sedan hem och kika lite fotboll =) Min man ligger nu och sover medans jag sitter här och gör nada. Sitter och funderar om jag ska invänta navy :) Nackdelen är att det börjar så fruktansvärt sent. Men de återstår att se hur länge jag orkar hålla mig vaken :) Jag borde inte vara trött för efter jag kommit hem från stan så tog jag och min karl en middagstupplur i ca en timma :) + att jag sov ändå relativt mycket inatt. Så jag borde vara hyper pigg, rent generellt dvs :) Men så är nog inte fallet. Direkt jag startar tv´n och bäddar ner mig i soffan så kommer jag nog att känna mig lite pömsig! Så brukar fallet iaf vara!

Nu är det bara 23 dagar kvar tills vi flyttar och jag kan nog inte säga en gång förmycke hur jag längar! Ska bli så skönt. Känner mig typ som en skitunge på julafton som står i fönstret och inväntar tomten och alla paket. Japp Japp that´s me!
Näe men seriöst! Det börjar dra ihop sig nu och vi har en hel del att hinna med innan! Dock så tog jag tag i det lite iaf och gick på järnis och köpte lite spackel som vi kan proppa in i hålen. Dock har den bara blivit ståendes än så länge! Men de kommer det kommer :)
Känner på mig att 1 dag innan vi ska flytta kommer inte en pinal att vara packad, inga hål igenfyllda. Det skulle vara så typiskt mig och min man ;P Näe de blir att ta det någon dag när man har tid över! =) Borde också packa några lådor. Har ju tusen saker som aldrig använd men ändå så kommer jag mig aldrig för att packa ner dom! Näe skärpning åt mig!

Nu kallar tv´n. Sovgott!
Adjö!

Du+Jag, är så lycklig hjärtat =)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det är kanske dags att börja fixa lite i lägenheten så ni inte åker på att betala massa till hyresvärden! :p

hahah du å dina bästa år=)

Kul att allt är bra med dig :)

Kram

2009-04-08 @ 10:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0