SaraIdaSofia! -

Söndag!

Redan söndag och hela "långhelgen" har bara passerat. Suck.
Imorgon är sista lediga dagen sen är man tillbaka till verkligheten! suck igen.
Igår var jag och min man i stan och vi hittade en väldigt fin tv :) en LG 50". Inte helt fel!. Så nu sitter jag på datorn framför en väldigt stor bild. haha. Men tv´n är sjukt fin :) så detta köp uppskattades =)
Helgen har varit relativt lugn, iaf för min del som var nykter hela helgen :) Igår kom Sandra förbi och vi satt och snacka skit och hon och alex pimplade öl :) haha.. Sen körde jag hem sandra, Alex däckade i bilen och sen hämtade jag nästa fyllesvin... Pernilla! hahaha.. Men så kan det gå. Så igår vid 2 tiden när jag åkte från stan så hade jag två fyllosar som var helt borta i bilen =P Men jag överlevde! Roligaste var ändå att höra alexanders inspelning till Pernilla som han hade gjort igår kring ett snåret på hennes mobilsvar! haha ja jag säger då de!
Ingen nåd där inte! ;D

Ikv blir det mys med min lover, vi har hyrt film och köpt pocorn :] Inte fel! Åter till tv tittande!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0