SaraIdaSofia! -

Times like this!

Lite nytta har det iaf blivit idag! Jag har lyckats plocka ner spegelväggen i hallen idag och så har jag hunnit städa lite :) Och så kom jag ihåg att boka tid åt min man hos kiropraktor så lite viktiga saker hann jag med =) har även hunnit sitta ute balkongen och äta lite yoghurt och njuta av solen! Inte fel det, och som pricken över i:et så blev de en grapefrukt också! Inte fel någonstans. . .
Sen har jag också suttit och suktat efter ett par skor. Sist jag och Alex var på stan så hittade jag ett par skit fina skor på DNA. svarta nike med rosa! Hur gudomliga som helst! Måste ta mig till stan och köpa dom snart innan dom är slut :)

Sen någon dag framöver så borde vi bege oss till stan och inhandla lite nya sommarkläder, eftersom sommaren snart är här :) wiee. Skål för det!
Det är så sjukt underbart att shoppa, önskar att pengar växte på träd! Satt och kikade lite på http://nelly.se/ och http://www.modezine.com och det finns så sjukt mycket fina kläder där. Måste bli att sätta sig någon kväll och kika lite nogrannare och se om man hittar något kul! Gå in och kika! Helt underbara kläder till bra priser! check it out!!!! Tips från mig! Varsågod! =)

Näe nu ska jag gå ut med dogsen och sen blir det att chilla och invänta att jag ska fara och hämta min man på jobbet!
Ha en underbar dag!

// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0