SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Imorse när jag vaknade var jag faktiskt förvånansvärt pigg :) Kom ner på jobbet och det regnade så vi fick sitta inne och dricka kaffe och spela kort. Vips blev det lunch och jag åkte hem och käkade sedan när jag kom tillbaka och ska klä på mig för att gå ut och lasta båten så börjar det regna igen och så fick vi sitta inne till klockan 1. Alltså har vi suttit inne och spelat kort och druckit kaffe i hela 6 timmar och fått betalt!
Sedan klockan ett gick vi ut och jobbade i två timmar sen gick vi hem :) Inte fy skam! Väldigt skön dag!
Anledningen till att vi fick sitte inne var för att båten som vi skulle lasta skulle ha liner ( papper ) och det får inte bli blött. Så imorgon lbir det nog en kort dag för båten ska bara ha 1500 kubik och vi har lastat i 2 timmar :) Men det är inte fyskam eftersom vi ska flytta imorgon =) Pratade just med hyresvärden och allt var klart :)
 
Förövrigt så är jag glad idag, vet inet riktigt varför men jag bara är det :) Kanske för att jag har världens bästa pojkvän som förgyller mina dagar! :)
Det blev ingen match ikv heller :( men men. nu ska jag ta och tvätta lite. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0