SaraIdaSofia! -

Godkväll!

Idag blev en dag som gick i bakishetens tecken, vi har som mest bara vart hemma och myst framför tv´n. . Otroligt skönt, vi lyckades dock ta oss ut en stund då vi besökte viktor och pernilla, där alex mor också befann sig!
Sen åkte vi vidare på coopra och sen hem igen =P haha! Men men sådana här dagar gillas också! Vi har iof. hunnit med att göra lite nytta här hemma, som att städa lite och tvätta =) så helt på latsidan har vi ej vart! =)

Imorgon är jag återigen ledig och de känns väl inte sådär himlarns kul, börjar bli lite less på ledigheten nu! Men men som sagt, inte mycket att göra något åt!
Imorgon har vi inga speciella planer för, förutom på kvällen då jag ska träna men annars så återstår det att se vad dagen har att bjuda på!
Näe nu ska jag gå och kika vad min man ser på och sen så ska vi strax bege oss på en kvällspromenad med dogsen!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0