SaraIdaSofia! -

Just another day off!

Underbart väder idag vill jag lova!
Idag har vi inte gjort så himla mycket, blev väckt vid 8a tiden av någon hundjäkel som satt typ utanför vårt fönster och skällde som en annan idiot, sen när han väl blev tyst så vart jag lycklig och höll just på att somna om men tro det eller ej men då är de någon pajjas som startar gräsklipparen precis under vårat sovrumsfönster! Hejja oss!
Så efter att vi legat och dragit oss lite så klev vi upp och gjorde lunch och begav oss sedan till Obbola, där jag befinner mig just nu!
Där dona vi på lite och jag hann åka förbi Pernilla en sväng och sedan tog jag bilen över till Holmsund och hälsa på min farmor och farfar. Där bjöds de på fika på gräset i solen =) Mysigt värre!
Nu är jag tillbaka i Obbola och inväntar Alexander som är och spelar tennis med sin lille bror!
Ikväll har vi match mot Tvärålund 19.00!!! Be there!

Sen imorgon är jag också ledig, ser ut som att de blir en hel vecka ledigt! Men men!

Igår såg jag en sjukt bra film som jag skulle tipsa om, men nackdelen är nu så att jag glömt bort vad den heter! Men bra var den!
Näe nu vet jag eagle eye tror jag minsann att den hette, den är sevärd iaf! ¨
Näe nu ska jag se om inte karln min är på g! Sen blir det att åka hem och få i mig nå mat innan matchen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0