SaraIdaSofia! -

Lördag!

 imorse så vaknade jag klockan halv 10 och kände mig så himla lycklig över att ha fått sovit ut. (För mig är allt efter 05.20 att sova ut)
Sen klev vi upp och jag lagade pannkakor till lunch som vi slaffsade i oss :) Sen helt plötsligt började jag känna mig som en gående zombie så jag la mig i sängen och vaknade 20 i 2 . . Haha galet av mig där!
Hur som haver då åkte vi upp till stan eftersom jag hade match som vi dock inte ska kommentera, kan bara säga att vi var totalt värdelösa men vi lyckades spela lika och fick iaf 1 poäng, så de var ju tur för våran del!
Sen när jag kom hem så fick jag nå ryck och klä om köksstolsdynorna! Skit bra blev de måste jag erkänna ! !
Sen blev det middag och nu är vi hemma och tar det lugnt eftersom jag ska upp och jobba imorgon. . Förvisso så börjar jag 10.30 så det är ju inte bara lite skönt :)

Nu kommer ett sånt här "love" inlägg, men det är så bara ett måste.
Jag känner mig så himla lycklig, jag har en underbar pojkvän som verkligen betyder allt för mig! Vi bor i en sjukt fin längenhet som jag trivs gudomligt i, vi har två underbara hundar och jag älskar verkligen livet!
Jag har aldrig varit såhär lycklig och Alexander är de absolut bästa som hänt mig! Han har klivit in i mitt liv och förändrat allt! Han ställer upp på mig till 1000 % och han är den bästa människan jag vet! Som sagt, jag kunde inte vara lyckligare!
Tack för att du finns hjärtat!´
Förevigt, föralltid!

Nu ska jag krypa ner i soffan och kika på tv med min udnerbara pojke =) Trevlig lördag!
Puss! ! !

Kommentarer
Postat av: Hannah haslam

härligt när man känner så om den man älskar :D

2009-08-03 @ 22:46:20
URL: http://haslams.blogg.se/
Postat av: Tommy

Har du eller en vän en rolih blogg?

Ställ då upp i min tävling, den roligaste bloggen vinner 2 biobiljetter!

2009-08-04 @ 08:08:57
URL: http://tommys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0